Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Too beautiful to use

Make-up vind ik heerlijk om te gebruiken. Vooral als ik veel tijd heb 's ochtends vind ik het echt leuk om te spelen met kleurtjes op mijn gezicht.
Ook het kopen van make-up vind ik leuk, eerst een paar dagen reviews bekijken op internet en dan naar de winkel om het zelf te testen en mee naar huis te nemen.
Ik heb er een la vol van, maar toch zijn er een paar producten die toch wel boven de rest stijgen.
Mooie lipsticks van Chanel, oogschaduwpalletjes met prachtige kleuren...
Vaak heb ik die spulletjes met een heleboel enthousiasme gekocht, maar eenmaal thuis durf ik ze niet meer te gebruiken.
Want dat is het nadeel van make-up... Het gaat een keer op! En als ik een Limited Edition product opmaak dan kan ik geen nieuwe meer kopen...
Dus liggen sommige producten gewoon in mijn kast, te wachten tot ik het lef heb om ze wél te gebruiken. Soms haal ik ze even uit mijn la om ze te bekijken en op dagen dat ik een groot feest heb of iets dergelijks wil ik ze nog wel eens gebruiken. Maar helaas is dat niet zo vaak als ik zou willen.
Ik laat jullie mijn 'too beautiful to use' producten zien.

Allereerst mijn Urban Decay Naked oogschaduwpalette. Ik kocht deze in Parijs voor zo'n 50 euro en er zitten hele mooie nude kleuren in.
Ik wilde dit palette al een hele tijd maar kon het niet kopen, in Amsterdam wordt Urban Decay niet verkocht en hier in Hoorn al helemaal niet!
En dat weerhoudt mij er nu van om het palette vaker te gebruiken. Als ik de oogschaduw op maak kom ik bijna niet meer aan een nieuwe!

De Chanel lippenbalsems zijn de volgende twee producten. Twee ja, want ik heb er twee.
Een paar maanden geleden had ik ineens een lippenbalsem verslaving en kocht ik elke lippenbalsem die ik maar kon krijgen. Zo ook deze twee Coco Shine's van Chanel.
Ze waren 29,50 per stuk, maar dat kon me toen niet deren. Ik smeerde een paar dagen lang erop los en na een paar dagen merkte ik het: ze gaan zó snel op! Als ik zo door zou gaan waren ze in een week al op.
Dat was het moment waarop ik ze in de la legde en er even niet meer naar omkeek. Soms pak ik ze weer en herinner ik me weer hoe fijn ze zijn, maar toch gebruik ik ze niet meer zo vaak.

De L'ancome Maison blush uit de zomercollectie van vorig jaar. Oei, deze blush heb ik nu al een jaar en ik heb hem maar twee keer gebruikt. Er zat een glitter overspray op, die is er al wel af maar het blijft zo'n mooi plaatje!
Ik kijk er wel vaak naar maar nu ik dit typ besef ik dat ik deze blush écht vaker moet gebruiken omdat hij straks misschien niet goed meer is.
Omdat ik hem nooit gebruik durf ik bijna niet te vertellen hoe duur hij was, haha! Maar hij kostte €50,-.

Als laatste in het rijtje, maar daarom niet het minst mooi, mijn Yves St. Lauren lipstick in de kleur Caress Pink. Als ik miljonair was zou ik alleen nog maar deze lippenstift kopen, echt waar.
Maar helaas is €30,- voor een lippenstift nu nog erg veel voor mijn portemonnee en moet ik het doen met één. Misschien dat ik er ooit nog wel een bij koop, maar tot die tijd doe ik heel zuinig met deze.

Geen opmerkingen: